Statistika

Kalendář

Dostupnost

Měření dostupnosti z webu webber.cz

Zajímavé odkazy

The crims-

The Crims se odehrávají v CrimCity - metropole pro gangstry, lumpy a kriminálníky. Máš omezený čas na to, aby sis udělal tolik respektu, kolik budeš moct. Ten, kdo bude mít na konci hry nejvíc respektu, vyhraje!

Gladiatus.cz
Pokud nemáš strach z divočiny, pokud dokážeš hrdě vstoupit do arény a porazit každého, kdo tě vyzve - pak neváhej a vstup do nelítostného světa Gladiatu!
Hrát

Travian.cz

Travian je online hra pro kterou stačí mít obyčejný prohlížeč. Hraješ s tisíci hráči jako náčelník malé vesnice a vedeš obyvatele ke slavě a vítězství.http://travian.cz/img/cz/s/s7.gif

Half-life 2

Minimální konfigurace:
Procesor 1,2 GHz, 256 MB RAM, 3D karta, připojení k Internetu
Doporučená konfigurace: Procesor 2,4 GHz, 512 MB RAM

Gordon Freeman, nejpopulárnější vědec počítačové historie, se vrací v plné síle, aby si vyřídil účty (nejen) se zbytky emzáků z minulého dílu. Half-Life 2 plně navazuje na strhující hratelnost svého předchůdce a v mnoha ohledech ji překonává, čímž neohroženě atakuje nejen post akce roku, ale také nejlepší akce za několik posledních let. Neustálé dění uprostřed východoevropského City 17 pumpuje adrenalin do žil zejména dokonalou stavbou úrovní prostou jakýchkoliv hluchých míst, neustálým přísunem chytrých protivníků a množstvím úžasných skriptovaných sekvencí. Přínosem je rovněž velké množství zajímavých herních situací plynoucích z propracovaného fyzikálního modelu, jenž i mezi dnešními hrami nenalézá konkurenci. To vše ve skvěle vypadajícím a navíc velmi rychlém Source enginu. Half-Life 2 jako celek přebíjí veškeré minoritní nedostatky, mezi které se například může řadit časté nahrávání lokací, a usazuje se na trůnu všech současných akcí. A ten, koho láká hra více hráčů, nalezne v originálním balení také oblíbený Counter Strike, tentokráte v moderním kabátku enginu Source.

Jelikož měla být hra původně hotova již před více než rokem, neustálé odkládání, jehož důvody jsou dnes téměř notoricky známé a nebudeme se jimi zde znovu zabývat, dokázaly nadzvednout mandle nejednomu natěšenému fandovi. Vyplatilo se vůbec čekaní? Inu odpověď nebyla nikdy jednoznačnější – vyplatilo! Původní Half-Life exceloval zejména zhmotněnímHalf-Life 2 všech představ o dobré akci. Byl tu skvěle odvyprávěný příběh, fantastické prostředí, chytří protivníci a vyvážené zbraně. Slavme, hodujme! Druhý díl totiž po svém předchůdci přebírá tyto i mnohé další aspekty, obléká je do možností dnešní technologie a přidává hromadu nápadů, které by stačily na pokrytí vývoje hned několika kvalitních titulů.

Gordon Freeman se za půl desetiletí nestal nejpopulárnějším vědcem jen v řadách hráčů, ale také ve hře samotné. Jako uznávaná celebrita opět přijíždí tramvají, která tentokráte staví ve východoevropsky omšelé metropoli City 17. Po incidentu ve výzkumném centru Black Mesa z minulého dílu se podobné karikatury kdysi fungujících měst rozrostly jako houby po dešti a jen ostře střežený personál uniformovaných pracovníků tuší, co se skrývá za jejich hradbami. Half-Life 2 nemá stejně jako minule žádné intro – příběh zde sami žijeme a vůbec ne napůl, jak by napovídal název. Již po vystoupení z tramvaje dýchne na hráče depresivní atmosféra hustá jako dech milovníkaHalf-Life 2 francouzských sýrů. Gordona na každém rohu fotí hlídkující sonda, vchody střeží skupiny vojáků s nacistickými manýry a do toho všeho promlouvá z obřích projektorů charismatický bělovlasý stařík. Lakonická varování dělníků na pokraji zhroucení hráče spíše zmatou, než aby mu cokoliv vysvětlili a jediný spokojeným objektem ve městě se zdá být záhadná věž, jejíž vrcholek se utápí v oblacích. Ačkoliv zápletka Half-Life 2 neopustí osidla City 17 a její závěr opět inklinuje k obligátnímu boji o záchranu světa, získávají si autoři hráče zejména dokonalou výpravou.

Autoři si získávají hráče zejména dokonalou výpravou.

Podobně jako minule nerozdělili tvůrci hru na klasické mise, ale na čtrnáct pouze symbolicky označených kapitol. Díky tomu nabírá příběh Gordona Freemana na kompaktnosti a uvěřitelnosti. Jednotlivé tematické části City 17 na sebe plynule navazují a překrývají se bez jediného zaškobrtnutí. Stejně tak jsou provázány jednotlivé herní modely. Kolem akčních částí meandrují početné oddychové chvilky, jež jsou dokonalým hereckým vystoupením řady příběhových charakterů. Někteří s Gordonem spojí síly jen na chvíli, než si je najde nepřátelská kulka, jiní proplouvají celým příběhem. Ať již jde o bezpečáka Barneyho z Black Mesa nebo krásnou drsňačku Alyx Vance a jejího poněkud nekonvenčního mazlíčka, pokaždé se autorům podařilo postavy oživit dosud neviděným způsobem. Half-Life 2 je jako jízda na horské dráze. Když už začne být střílení nebo povídání dost, hra zásadně změní směr a místo klasické akce nasadí například zběsilou jízdu na některém z dopravních prostředků nebo třeba nové prostředí. Během putování projdeme spektáklem lokací, jež nevynechají nutné stoky, opuštěné komplexy sloužící nyní kdoví k čemu, napůl vyschlé lodní kanály a desítky dalších míst, jejichž prozrazení by však bylo kudlou do zad.

Half-Life 2 Half-Life 2 Half-Life 2

Líbí se vám hra Half-life 2?

NE (77)