Statistika

Kalendář

Dostupnost

Měření dostupnosti z webu webber.cz

Zajímavé odkazy

The crims-

The Crims se odehrávají v CrimCity - metropole pro gangstry, lumpy a kriminálníky. Máš omezený čas na to, aby sis udělal tolik respektu, kolik budeš moct. Ten, kdo bude mít na konci hry nejvíc respektu, vyhraje!

Gladiatus.cz
Pokud nemáš strach z divočiny, pokud dokážeš hrdě vstoupit do arény a porazit každého, kdo tě vyzve - pak neváhej a vstup do nelítostného světa Gladiatu!
Hrát

Travian.cz

Travian je online hra pro kterou stačí mít obyčejný prohlížeč. Hraješ s tisíci hráči jako náčelník malé vesnice a vedeš obyvatele ke slavě a vítězství.http://travian.cz/img/cz/s/s7.gif

FIFA 2008

Pasivní sportovci, jež holdují posezení ve svém koženém křesle s analogovým gamepadem v ruce, namísto toho, aby si šli skutečně zaběhat na hřiště, mají další důvod ke spokojenosti. Po hokejovém NHL 08, které jsem recenzovali před čtrnácti dni, je čas podívat se také na fotbalovou hru FIFA 08.
Po skousnutí hořké tzv. next-gen pilulky, která se vyznačuje tím, že překrásný fotbal FIFA 08 si zahrají pouze majitelé konzolí a fanoušci PC opět ostrouhají, se dostaví pocit zvědavosti, s čím že tedy chtějí EA Sports letos zaujmout PCčkáře, když to není next-gen? Odpověď je jasná, je to nový herní mód Buď hvězdou – týmová spolupráce.

V režimu Buď hvězdou, jde o to, že si vytvoříte svého vlastního hráče od hlavy až k patě, upravit lze téměř úplně vše – oči, vlasy, nos, brada, výška, váha atd. Zvolíte si tým, za který chcete hrát a také post, jež se vám nejvíce zamlouvá a vrhnete se do sezóny. Zápas však probíhá s tím rozdílem, že během celé hry ovládáte pouze svoji postavu a mezi ostatními hráči nemůžete přepínat a ani je ovládat, jelikož jsou ovládáni počítačem. Aby to nebylo tak jednoduché, před každým utkáním navíc dostanete úkol speciálně pro vás a ještě jeden úkol, který musí splnit celé mužstvo, pokud jej dotáhnete do úspěšného konce, můžete se těšit na zlepšení vašich individuálních schopností. Tento nový mód je jednoznačně krok k lepšímu hodnocení, ovšem na druhou stranu, na váš tým není až takový spoleh, jako kdyby jste jej ovládal vy. V režimu Buď hvězdou můžete však ovládat až čtyři hráče a poté je to o něčem jiném. Každopádně, za tento mód si EA zaslouží pochvalu.

Nezmizel ani klasický mód Trenérský režim, ve kterém se zhostíte role manažera jednoho z vámi vybraného fotbalového klubu a poté již dolaďuje zkušenosti vašeho personálu, vylepšujete schopnosti jednotlivých hráčů nebo jenom měníte sestavu a hledáte nové talenty.

Výčet týmů, které se v novém ročníku FIFA objevují se znovu o něco rozrost, nás však jednoznačně může těšit, že letos nechybí ani česká Gambrinus Liga se všemi licencovanými týmy a hráči. Bohužel na reálně vyhlížející stadiony nečekejte, i když takhle alespoň vše vypadá, jakoby se u nás hrál opravdu velký fotbal. Někoho možná také překvapí nepříliš povedené modely postav, které mají ke svým reálným předlohám poměrně daleko, ovšem vše si můžete dostatečně vyladit v editoru, jež hra obsahuje. Kromě Gambrinus Ligy nechybí ani další ligy jako anglická Premier League či Italská Serie A i B, dále zde najdete i ligu Belgickou, Brazilskou, Dánskou, Německou, Holandskou atd. Nechybí samozřejmě ani mezinárodní týmy s výběrem České reprezentace.

Hratelnost se v mnohém nezměnila, takže kdo je zvyklí na předchozí ročníky bude zde jako ryba ve vodě. Jedinou změnou je nové tlačítko pro přepínání mezi hráči, které se objevilo zřejmě z toho důvodu, aby nedošlo k problémům při hraní módu Buď hvězda. Novinkou je i možnost přepnout během hry na brankáře a vyřešit tak zapeklitou situaci místo toho, aby jste ji nechali na počítačem ovládaném gólmanovi. Kličky také zůstali zachovány a při včasném načasování tak lze udělat hlupáka i z toho nejslavnějšího obránce.

Bohužel zachována byla i grafika, které se oproti minulému roku nezměnila opět ani o píď, takže i minimální požadavky byli zachovány a na pořádnou podívanou v podobě next-gen si musíme počkat, stejně jako u NHL, na příští podzim. Čeští hráči se ani nemusejí bát o ztrátu české komentátorské dvojice Jaromír Bosák a Petr Svěcený, kteří se opět postarali o komentář zápasů. Chyb zde stejně jako minule není tolik, jako v NHL, ale nic to není na tom, že se zkrátka občas mílí a zvláště Petr Svěcený mi jde častokrát opravdu na nervy. I tak však komentář jednoznačně přispívá ke kladnému hodnocení.

Největších chyb se jako každoročně dopouštějí brankáři, kteří jsou častokrát naprosto nepřekonatelní a poté chytnou zákrok z říše snů. Dále mi vadila AI spoluhráčů, kterým jednoduše fráze – nabíhat si do volného prostoru nic neříká. Zvláště když hrajete režim Buď hvězda rvete si často vlasy za to, co vaši spoluhráči na hřišti předvádějí a pokud si neřeknete o přihrávku, možnost rozehrání gólové šance je téměř nulová.

Nová ročník není špatný fotbal, to v žádném případě, ovšem opět je to téměř to samé jako minule a pokud by nebylo nového režimu Buď hvězda a Gambrinus Ligy sáhnul bych jistě po hodnocení někde kolem šedesáti procent, takto to vidím na zasloužených 79% a uvidíme, jak se s touto výzvou popasují Konami se svým Pro Evolution Soccer 08.

Firefox: Bezpečnější, rychlejší, lepší